piątek, 10 lipca 2015

LAZY DAY ♥

Hej Wam !



Dzisiaj piszę post sama ponieważ Karolina jest na wyjeździe i nie mamy jak razem go napisać ale do rzeczy.

Tematem dzisiejszego postu jak już jest wspomniane w tytule jest lazy day czyli leniwy dzień.

Co ja robię w taki leniwy dzień?

A no właśnie !

Najczęściej jestem na dworze jednak dziś jest pochmurno i chłodno więc spędzam ten dzień w domu.

W takie dni lubię sobie leżeć na łóżku i najczęściej słuchać muzyki oglądać filmy  , lub po prostu gapić się w sufit! :D

Jeżeli chodzi o makijaż to w taki dzień nie maluję się w ogóle . Jedynie od czasu do czasu na usta nałożę jakiś balsam lub pomadkę.

Fryzura jest to najczęściej zwykły kucyk lub jakiś niedbale zawiązany koczek nic więcej ! :)

Mój outfit to z reguły krótkie spodenki , jakiś najzwyklejszy top lub bluzka.




A u was jak wyglądają takie lazy day ? ♥   
 
 
Pochwalcie się w komentarzu !   
 
Do następnego posta słoneczka ! ♥   







10 komentarzy:

  1. Moj leniwy dzień wygląda tak że siedzę przed telefon i pisze z kolegą w miedzy czasie oglądam jakiś film

    zapraszam do mnie spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój lazy day wygląda tak że budzę się o 9.00, śniadanie mam o 11.30 i dzień spędzam przed tabletem. Aż głowa boli od nudy. Zapraszam do mnie http://uroda-swiat-style.blogspot.com/2015/07/wznowienie-pracy-bloga-wspopraca-z.html

    OdpowiedzUsuń
  3. taki lazy day to by mi sie przydał bo ciagle mam zajety czas :(
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój leniwy dzień wygląda bardzo podobnie. Gdy wstanę pomiędzy 12.00 a 13.00 to za pewne nic mi się nie będzie chciało i zrobię sobie ''dzień dziecka''. Niestety ostatnio coś za często mam takie dni :D

    http://follow-dreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha tez masz taki ciekawy sufit jak ja?? :D jakies szczegolne filmy polecasz ?? ja ostatnio zawiele leniuchuje ... podejrzewam ze ambicje poszly w las i pewnie urzadzaja sobie biwak moze wroca we wrzesniu :D
    super wpis ♥!kochaaaaam takie wpisy ! sa bardzo zyciowe i inspiruja mojego wewnetrznego lenia :D zapraszam ciebie na mojego posta , gdzie znajdziesz między innymi sposób na nude w wakacje/odrobiny śmiechu,rozrywki- czyli wpis o KOLOROWANKACH dla doroslych :D Zaloze sie ze to by bylo cos dla ciebie :D te kolorowanki sa przekomiczne ;> zycze efektownego leniowania i zalaczam sie ;>
    laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lazy day - najlepsze co może być. W łóżku do 10, później seriale, blogi, brak makijażu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja spędzam go czytając/oglądając/ pisząc :D fajnie, że są ludzie jak ty co się dzielą swoim życiem :D zdjęcia spoko haha :D fajnie piszesz i da się Ciebie lubić ! :D ostatnio wkurwia mnie ta cała blog-sfera, ale dzięki tobie zyskuję nadzieję :D zapraszam też do mnie : http://zakochanymol.blogspot.com/2015/08/skalny-kwiat.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście jakiś kok lub kucyk spodenki bądź leginsy i luźna bluzka :) Zapraszam http://patrycjana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń